Вратимо осмех у школе

У оквиру DFC Школског изазова I can „Вратимо осмех у школе“ у коме су учествовали чланови школске секције „Ученичке иницијативе“, у септембру месецу су им се придружили чланови Ученичког парламента, као и чланови Вршњачког тима.
Удруженим снагама су успешно урадили 2 активности.
Вредно је било и одељење наставнице Маријане па су и они дали свој допринос.
 
DFC је образовни приступ заснован на design thinking принципима где деца уче да буду покретачи промена кроз 4 корака: ОСЕТИ, ЗАМИСЛИ, УРАДИ и ПОДЕЛИ (Feel, Imagine, Do, Share – FIDS).
Деца уче да препознају проблеме у својој околини, осмисле креативна решења, реализују их и на крају поделе своје резултате са другима, развијајући при томе вештине попут емпатије, решавања проблема и тимске сарадње.
 
Наши ученици су као школски проблем идентификовали све врсте и нивое вршњачког насиља.
 
Активизмом покушавају да скрену пажњу на важност безбедног и подстицајног школског окружења, у којем се сваки ученик осећа прихваћено, подржано и вредновано. Кроз заједничке акције, разговоре и креативне радионице, они не само да указују на проблеме вршњачког насиља, већ и предлажу конкретна решења, охрабрујући своје вршњаке да буду део позитивних промена у школи.
 
Language »