Инфо кутак

Успех наших стонотенисера

Успех наших стонотенисера

Успех наших стонотенисера Градско такмичење у стоном тенису  одржано је 25. - 27.10.2021. Дечаци су  екипно освојили 2. место, а Милан Павлов из  8/2 је освојио и  3.место појединачно. У екипи ОШ "Душан Радовић" још су се такмичили Никола Павлов 5/4 и Алекса Јовановић 6/3. Девојчице су освојиле 3.место екипно. Екипу ОШ "Душан Радовић" чиниле су: Јована Бојовић 6/6 и Хана Ристић 2/5. Тог дана због температуре није учествовала наша најбоља такмичарка и првакиња Ниша Оливера Младеновић 8/2.Екипу водио проф. Горан Ранђеловић
Read More
О Дечијој недељи још једном!

О Дечијој недељи још једном!

О Дечијој недељи још једном! У организацији тима Пријатељи деце наше школе ученик I1 одељења Богдан Ђорђевић је освојио друго место за ликовни рад на тему „Јесењи плодови” испред Учитељског друштва Алексинац, а поводом обележавања Дечије недеље.        Браво за нашег уметника!
Read More
Међународни пројекат  „Digital Footprint“

Међународни пројекат „Digital Footprint“

Mеђународни пројекат „Digital Footprint“ Поводом међународног пројекта  „Digital Footprint“ у коме су учествовале наше колеге Невена Томић Стојановић, наставник енглеског језика, и Марко Ђорђевић, наставник географије, нашој школи је додељена Европска ознака квалитета за изузетност рада. То значи да су рад наших колега, рад наших ученика и школе признати на највишем европском нивоу. Пројекат  ће бити изложен у посебном простору европског портала на etwinning.net.
Read More
Семинар за запослене у школи „МОДЕЛИ КОМУНИКАЦИЈЕ У ОНЛАЈН ОКРУЖЕЊУ“

Семинар за запослене у школи „МОДЕЛИ КОМУНИКАЦИЈЕ У ОНЛАЈН ОКРУЖЕЊУ“

Семинар "МОДЕЛИ КОМУНИКАЦИЈЕ У ОНЛАЈН ОКРУЖЕЊУ" У петак 22.10. 2021. у школи је започела реализација семинара "Модели комуникације у онлајн окружењу".  Семинар има за циљ: Унапређење комуникационих вештина наставника у онлајн окружењу; Едукација наставника за превенције дигиталног насиља; Оснаживање наставника да применом техника успешне комуникације у онлајн окружењу унапреде квалитет наставе.  
Read More
Language »